Creatie

Pangration și Email Marketing în duelul campaniilor online

„Din punct de vedere al aerodinamicii, bondarul nu ar trebui să poată zbura. Dar bondarul nu știe asta și zboară în continuare.” – Mary Kay Ash Cam așa sunt și eu cu tot ce am făcut în viață și știu că sunt mulți la fel ca mine, ca bondarul mai sus amintit. Dar, din fericire această […]

Conversion rulează online filmul poveștilor de succes ABIS Studio.

Friedrich Nietzsche spunea că atunci când privești abisul, abisul privește de asemenea în tine. Cu siguranță acesta este și sentimentul pe care îl trăiesc vizitatorii noului site Abis Studio, relansat de curând împreună cu echipa Conversion.

Flanco.ro mobile dezvoltat de Conversion ia punctaj maxim de la Google pentru creșterea experienței utilizatorilor în site

Vă spuneam că recent a avut loc întâlnirea afiliaților Profitshare cu advertiserii, unde s-a readus în discuție cât de important este ca jucătorii din eCommerce să-și dezvolte versiunea mobile-friendly a site-urilor, maximizând astfel rata de conversie. În lipsa unei interfețe all-device responsive și a unui design și conțint orientate pe performance, experiența utilizatorului este sabotată, traseul lui de cumpărare compromis, iar șansele […]

Conversion dezvoltă pentru Oriflame a doua ediție a campaniei "Mamă și fiică - o legătură unică"

Conversion si Oriflame continuă proiectul Mamă și fiică – o legătură unică, lansat cu succes anul trecut. Spuneam aici că proiectul încearcă să scoată la lumină şi să expună acea legatură specială dintre mame şi fiicele lor. Simbolul comunicării competiției continuă să exprime tăria și sensibilitatea relației dintre protagoniste, în timp ce platforma online care le reunește […]

Conversion a lansat #DragoBT, cea mai drăgăstoasă campanie online a Băncii Transilvania

Conversion semnează strategia de comunicare digitală a celui mai recent eveniment de cumpărături online în domeniul bancar, dezvoltat de Banca Transilvania, de Dragobete: #DragoBT. Provocarea campaniei a fost transformarea unui eveniment de shopping cu un puternic caracter rațional (axat în general pe preț, oferte, produse complexe) într-o adevărată sărbătoare. De unde și motivul asocierii campaniei […]

Oriflame Battle of Products

Vote The Product, o platformă multinaționala de crowdsourcing

Proiectele frumoase pentru Oriflame au continuat cu campania Battle of Products, care a vizat promovarea în rândul clienților a noutăților de brand și revigorarea produselor deja consacrate. Astfel, am a dezvoltat aplicația Vote The Product, o platformă multinaționala de crowdsourcing prin care fanii au fost invitați să-și aleagă preferatul din întreg portofoliul de produse. Ca și Countdown to Christmas, proiectul Battle of […]

Oriflame Countdown to Christmas

Oriflame Countdown to Christmas a fost printre primele campanii dezvoltate de echipa noastră într-o aplicație Facebook pentru mai multe piețe din Europa simultan. Aceasta a vizat creșterea awarness-ului și a încrederii clienților în produsele Oriflame și a rulat  în luna decembrie a anului trecut, timp de 3 săptămîni, în 12 țări.

Vino să ne urmărești la București Business Days.

Comunitatea locală de business așteaptă cu nerăbdare București Business Days 2014, cel mai mare eveniment de afaceri din România. Acesta va avea loc între 10-11 decembrie la Hotel Caro și va însuma 4 conferințe și 52 de seminarii și workshop-uri. Conversion și Profitshare sunt parteneri ai evenimentului, unde speakerii noștri Mihai Călușeriu și Claudiu Fărcaș vor suscita atenția publicului cu insight-uri și […]

Profitshare dă startul Olimpiadei Afiliaților de Black Friday.

Toată piața așteaptă cu emoție Black Friday, evenimentul numarul 1 în comerțul online. Doar câteva zile ne mai despart de tableta sau telefonul visurilor, pentru care am răbdat cu lunile și teancul de bani stivuit frumos sub saltea. Clienți, transportatori, producători, advertiseri, afiliați, toți stăm cu ochii pe calendar și gândul la 21 noiembrie, făcând liste […]

Conversion salvează numărul Depanero și-l pune pe online

Am vorbit aici despre campania de lansare Depanero în online. La fel și colegii din branșă, care se întrebau ce-i cu struțul ăla de tot sare dintr-o pagină în alta. Până au dat de un overlayer dupa maratonul de 3 site-uri. Aaaa… era un teaser! 🙂 La fel și blogurile. Câteva i-au intrebat „ce repară românul […]

Previous page Next page