Copyright © 2019 Conversion Marketing
Printesa Urbana ne-a pregătit un video savuros despre momentul în care a aflat că este însărcinată. Eh, #pebune, e scurt drumul de la fericire la confuzie. Dar hai să vedem mai jos de la ce a pornit totul:
„Îmi place să surprind emoție în portretele pe care le fac” La 6.30 dimineața Bucureștiul este liniștit. Puține mașini, puține claxoane, doar un mic deranj de frunze galbene și vânt. Friguroasă se arăta ziua în care ne-am îndreptat spre sediul UNICEF în România, locul de întâlnire pentru plecarea spre Bacău – unde urma să cunoaștem, […]
„Cum stăm cu AdWords?” „Am dat drumul la campanie pe Facebook? Cum merge? Ajungem la rezultatul dorit?” „A venit brief-ul. Avem o super platformă de facut” „Cum ar fi să integrăm ceva funcționalități extra? E mai interesant!”
Lume, lume, avem vesti noi la orizont! In data de 24 Mai, la San Francisco, cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an. Am urmarit prezentarea si vrem sa va informam si pe voi despre modurile in care Google isi propune sa imbunateasca atat experienta […]
Conversion semnează strategia de comunicare digitală a celui mai recent eveniment de cumpărături online în domeniul bancar, dezvoltat de Banca Transilvania, de Dragobete: #DragoBT. Provocarea campaniei a fost transformarea unui eveniment de shopping cu un puternic caracter rațional (axat în general pe preț, oferte, produse complexe) într-o adevărată sărbătoare. De unde și motivul asocierii campaniei […]
Proiectele frumoase pentru Oriflame au continuat cu campania Battle of Products, care a vizat promovarea în rândul clienților a noutăților de brand și revigorarea produselor deja consacrate. Astfel, am a dezvoltat aplicația Vote The Product, o platformă multinaționala de crowdsourcing prin care fanii au fost invitați să-și aleagă preferatul din întreg portofoliul de produse. Ca și Countdown to Christmas, proiectul Battle of […]
Oriflame Countdown to Christmas a fost printre primele campanii dezvoltate de echipa noastră într-o aplicație Facebook pentru mai multe piețe din Europa simultan. Aceasta a vizat creșterea awarness-ului și a încrederii clienților în produsele Oriflame și a rulat în luna decembrie a anului trecut, timp de 3 săptămîni, în 12 țări.
Am cunoscut-o pe Ana în urmă cu două săptămâni, la câteva zile după ce își lansase campania #checkinlajob #cechinfarajob. Pe scurt, Ana (zisă și Gheorghe) își căuta job în social media. Cu orice preț! La fel și noi 🙂 Am făcut campania Black Friday la joburi, tot în speranța să găsim coleg(ă) nou(ă) până de sărbători. Nu de alta, […]
Pentru succesul oricărei afaceri online, deţinătorii de site-uri trebuie să se implice în gestionarea multiplelor canale de promovare a prezenţei online, printre care Google+, Analytics, YouTube, AdWords şi Google Places, iar administrarea acestora se poate dovedi de multe ori copleşitoare, mai ales din lipsă de experienţă sau în cazul unei organizări necorespunzătoare. Începând din Iunie […]
Facebook îți permite să intri în contact cu oameni pe care îi cunoști, Google Plus îți permite să intri în contact cu oameni pe care vrei să îi cunoști – aceasta este explicația pe care o dau clienților agenției atunci când evaluez potențialul Google Plus pentru business-ul pe care aceștia îl gestionează. În acest articol […]
Previous page Next page