SEO

Afla ce lansari pregateste Google pentru 2016

Cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an

Lume, lume, avem vesti noi la orizont! In data de 24 Mai, la San Francisco, cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an. Am urmarit prezentarea si vrem sa va informam si pe voi despre modurile in care Google isi propune sa imbunateasca atat experienta […]

Noutăți în marketing digital la întâlnirea de peste mări și țări

În urmă cu doar câteva zile, echipa de Performance Marketing a zburat peste mări și tări la Hamburg, în Germania, ca să ia parte la o mulțime workshop-uri interesante despre marketing-ul digital. Unul dintre principalele subiecte abordate în cadrul prezentărilor a fost „Attribution Model” și cum alocăm credit surselor și canalelor care contribuie la conversie […]

Bătălia din Galaxia Online: Star Trek vs Star Wars. Pardon, SEO vs PPC!

De peste 40 de ani, Star Trek este punctul de referință când vine vorba de Science-Fiction, acțiunea fiind bazată pe explorarea spațiului cu scopul de a “ajunge acolo unde niciun om nu a mai fost”. Pe parcurs, conflictul apare ca urmare a interacțiunii cu diferite forme de viață extraterestră și pericolele iminente explorării spațiului. Cu […]

Conversion și Profitshare deschid lumea SEO PPC

Joi 11 decembrie de la ora 18:30, te așteptăm la Impact Hub să deschidem împreună Lumea SEO PPC. La această ediție, invitat special este marketing-ul afiliat în România, prilej cu care vei afla cum să… atragi trafic relevant pe site să ai conversii să investești într-o bază de utilizatori să faci SEO și PPC în […]

Compania mea pe Google – agregatorul de instrumente online de la Google

Pentru succesul oricărei afaceri online, deţinătorii de site-uri trebuie să se implice în gestionarea multiplelor canale de promovare a prezenţei online, printre care Google+, Analytics, YouTube, AdWords şi Google Places, iar administrarea acestora se poate dovedi de multe ori copleşitoare, mai ales din lipsă de experienţă sau în cazul unei organizări necorespunzătoare. Începând din Iunie […]

Aspecte importante pentru optimizarea magazinului tău online

Promovarea magazinelor online reprezintă o preocupare continuă, nu numai a deținătorilor de site-uri, ci și a specialiștilor care se străduiesc să găsească noi strategii de optimizare pentru creșterea ratei de conversie. Conform unui studiu efectuat în primul trimestru al anului 2013, vizitatorii din traficul organic au cea mai mare valoare durabilă a clientului (customer lifetime […]

Cum se schimba Google si ce impact are asupra SEO

Probabil că ați început să observați că unele rezultate nu mai seamănă cu ce erați obișnuiți. Rețete, autori, mai multe imagini, informații în plus. Google s-a perfecționat pentru a oferi cele mai bune rezultate. Dar dacă asta nu e tot? Motorul de căutare preferat de întreaga lume pune la cale o nouă strategie pentru a […]

Previous page Next page