Copyright © 2019 Conversion Marketing
Ce este Google Analytics Google ne pune la dispoziție un tool absolut fabulos care nu trebuie să lipsească din bagajul tău dacă te-ai hotărât să îți faci publicitate online. Fie că vorbim de business-uri mici sau mari, Google Analytics vine în ajutor cu informații extrem de valoroase care sporesc performanța campaniilor de PPC, și numai, […]
sau cum să înțelegi mai bine climatul social al business-ului tău
De cele mai multe ori nu ne plac oamenii care își bagă nasul în treburile noastre și cred ei că știu mai bine ce e de făcut. Sfătoșii, să le spunem. Dar ce se întâmplă când au dreptate și chiar se pun pe treabă ca să te ajute? În cazul acesta, noi am fost „sfătoșii” […]
Suna bine, chiar foarte bine. Vreti sa aflati si voi vestea? Dupa ce am castigat primul loc in competitia AdWords Unicorns, studiul de caz pe care l-am realizat, cu focus pe strategia de comunicare pe dispozitivele mobile implementată de Black Friday pentru clientul nostru Fashion Days, a fost publicat pe binecunoscutul portal de digital marketing – […]
La începutul lunii decembrie, echipa Conversion a fost prezentă la a patra ediție a competiției AdWords Unicorns. Evenimentul organizat de Google într-o locație selectă din Snagov a reunit agențiile de top de performance din România cu scopul de a împărtăși cele mai inovative modalități de promovare prin Google AdWords. Competiția a constat în prezentarea unor […]
Lume, lume, avem vesti noi la orizont! In data de 24 Mai, la San Francisco, cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an. Am urmarit prezentarea si vrem sa va informam si pe voi despre modurile in care Google isi propune sa imbunateasca atat experienta […]
În prezent, putem spune că e-mail-ul este cel mai eficient canal de digital marketing. De ce? E-mail-ul se bucură de un reach masiv, chiar și pe dispozitive mobile (Marketing Growth Strategies, Litmus). De asemenea, e-mail-ul are o rată mare de succes în obținerea de clienți noi, cu până la 40% mai mare decât alte canale […]
Episodul 3: Ideea genială Viitorul performance-ului ține de existența în companie a unui business analist intelligent, mai exact de o persoană specializată în interpretarea și structurarea datelor colectate de-a lungul timpului. Interpretarea acestor date poate oferi o privire de ansamblu asupra business-ului.
Episodul 2: Last click vs. Alte surse de trafic ce duc la conversia finală Advertiserii acordă, în general, importanță conversiilor provenite din last click, deși fiecare sursă ce duce spre cumpărare trebuie luată în considerare. Modelul de atribuire al consumatorului modern te ajută să înțelegi acest parcurs ce duce spre conversia finală.
Model Customer Journey / Prezentare DMF 2016Călătorie în lumea consumatorului modern: „Model Customer Journey” – Prezentare DMF 2016 Episodul 1/3 Posted by Conversion on Monday, 29 February 2016 Andreea Simulescu, colega noastră mereu zâmbitoare din departamentul de performance, a deschis sesiunea de prezentări dedicate strategiilor de performance marketing de la Digital Marketing Forum 2016 cu […]
Previous page Next page