La începutul lunii decembrie, echipa Conversion a fost prezentă la a patra ediție a competiției AdWords Unicorns. Evenimentul organizat de Google într-o locație selectă din Snagov a reunit agențiile de top de performance din România cu scopul de a împărtăși cele mai inovative modalități de promovare prin Google AdWords.

Competiția a constat în prezentarea unor studii de caz bazate pe strategiile și campaniile folosite cu success pentru a genera plus valoare clienților în ultimele luni. Cele mai interesante materiale vor fi publicate pe binecunoscutul portal de digital marketing – thinkwithGoogle.com.

Articol  

 

15398808_10206244606234652_338521691_o

Având în vedere rolul important pe care dispozitivele mobile îl au în funnel-ul de conversie, studiul prezentat de Conversion a fost legat de strategia pe dispozitivele mobile implementată de Black Friday pentru cel mai mare retailer de fashion din România – Fashion Days. Strategia a generat rezultate foarte bune, ajutând clientul să-și atingă și chiar să-și depășească obiectivele setate.

Studiul prezentat a stârnit interesul și, în urma voturilor primite de la celelalte agenții de top din România, a fost desemnat marele câstigător.

De asemenea, în cadrul evenimentului, Google a oferit agențiilor insight-uri utile legate de mobile performance, precum și de urmatoarele update-uri ale platformei Google AdWords.

Avem astfel încă o dovadă că echipa Conversion face campanii frumoase și livrează clienților rezultate foarte bune. Go, Conversion!

Articol de Paul Petrescu

AdWords Unicorns Awesome Conversion Team Conversion Marketing Google Mobile Apps PPC