Google

Conversion a câștigat primul loc în competiția AdWords Unicorns

La începutul lunii decembrie, echipa Conversion a fost prezentă la a patra ediție a competiției AdWords Unicorns. Evenimentul organizat de Google într-o locație selectă din Snagov a reunit agențiile de top de performance din România cu scopul de a împărtăși cele mai inovative modalități de promovare prin Google AdWords. Competiția a constat în prezentarea unor […]

Afla ce lansari pregateste Google pentru 2016

Cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an

Lume, lume, avem vesti noi la orizont! In data de 24 Mai, la San Francisco, cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an. Am urmarit prezentarea si vrem sa va informam si pe voi despre modurile in care Google isi propune sa imbunateasca atat experienta […]

În vizită la Facebook și Google în Irlanda

În timp ce majoritatea colegilor și invitații se dezlanțuiau de Noaptea Agențiilor, o parte din echipa noastră se afla la Dublin, unde timp de câteva zile a fost găzduită de Facebook și Google într-o vizită de lucru. Iată câteva impresii la cald de la colega noastră Roxana, care a ținut jurnalul de bord 🙂 „În primul rând, sediile celor […]

Cum a fost la Google Partners Connect 2014

Conversion @GooglePartnersConnect2014 Am fost invitați de Google la un eveniment amplu dedicat informării IMM-urilor despre oportunitățile de comunicare în mediul digital. Am văzut, am ascultat, ne-a plăcut. Colega noastră Ana Maria Țâru a susținut un workshop interesant la rubrica Export: Cum să-ți promovezi business-ul pe piețe noi – insight-uri și provocări în mediul online.

Bannere cu engagement ridicat pe Google Display Network

 La sfârșitul anului 2013, Google a lansat în România formatele LightBox, parte din suita de engagement ads. Aceste formate noi reprezintă pentru advertiseri modalitatea ideală de a-și comunica mesajele publicitare, în special cele de branding, într-un mod cu totul nou, interactiv și mult mai complex din punct de vedere al creației.

Conversion @ Accelerate Performance by Google

În perioada 8-9 aprilie 2014, agenția noastră a fost invitată la evenimentul Accelerate Performance by Google. Evenimentul a avut loc în sediul central european din Dublin, într-un amfiteatru recent inaugurat, înțesat cu reprezentanți ai agențiilor de digital marketing din peste 30 de țări. Timp de două zile, 21 de specialiști Google ne-au captat atenția cu […]

Conversion și programul de pregătire a tinerilor specialiști în online marketing

Și anul acesta am avut onoarea de a participa ca traineri la Online Marketing Academy (OMA), o inițiativă Google România prin care studenți din toată România sunt pregătiți în a deveni specialiști de marketing online. De data aceasta am fost invitati să împărtășim din cunoștințele noastre la Universitatea Transilvania din Brașov și FEAA din cadrul […]

Performanță în online prin Google Plus

Google Plus îți permite să intri în contact cu oameni pe care vrei să îi cunoști

Facebook îți permite să intri în contact cu oameni pe care îi cunoști, Google Plus îți permite să intri în contact cu oameni pe care vrei să îi cunoști – aceasta este explicația pe care o dau clienților agenției atunci când evaluez potențialul Google Plus pentru business-ul pe care aceștia îl gestionează. În acest articol […]

Cum se schimba Google si ce impact are asupra SEO

Probabil că ați început să observați că unele rezultate nu mai seamănă cu ce erați obișnuiți. Rețete, autori, mai multe imagini, informații în plus. Google s-a perfecționat pentru a oferi cele mai bune rezultate. Dar dacă asta nu e tot? Motorul de căutare preferat de întreaga lume pune la cale o nouă strategie pentru a […]

Previous page Next page