Conversion & Online Marketing Academy

Și anul acesta am avut onoarea de a participa ca traineri la Online Marketing Academy (OMA), o inițiativă Google România prin care studenți din toată România sunt pregătiți în a deveni specialiști de marketing online. De data aceasta am fost invitati să împărtășim din cunoștințele noastre la Universitatea Transilvania din Brașov și FEAA din cadrul Universității de Vest Timișoara.

Semestrul trecut participanții la curs au studiat noțiunile introductive în AdWords și Analytics iar la final au fost provocați să susțină examenul Google AdWords Fundamentals pentru a fi admiși în al doilea semestru. De aceea, începând cu luna februarie, am văzut mai puțini studenți în sala de curs dar mai mult interes și întrebări pertinente despre cum producem rezultate valoroase pentru clienții cu care lucrăm. Într-un colectiv restrâns am pornit la drum pentru a parcurge 6 module referitoare la marketingul online. Publicitatea prin YouTube, îmbogățirea conținutului paginilor pe Google Plus, rapoartele personalizate în Analytics, achiziția și gestionarea de clienți într-o agenție au fost doar câteva dintre temele abordate.

Exemplele au fost extrem de variate: atât site-uri pe care le promovez alături de colegii de la Conversion cât şi exemple sugerate de către studenţi. Astfel am identificat instrumente prin care brandul Mercador reuşeşte să fie prezent pe toate canalele de promovare online, am analizat cum se diferenţiază Ivatherm, un brand de cosmetice româneşti, pe o piaţă sufocată de produse internaţionale iar la Produse Dukan am văzut că postările pe Facebook convertesc fanii în clienţi. Unul dintre studiile de caz alese de studenți a fost promovare online de pungi de cadouri și am descoperit că targetarea greșită aduce site-uri precum L’Occitane și Tassimo în zona de rezultate plătite. La Timișoara, studenții au dorit să analizam site-ul centrului comercial Iulius Mall și au propus promovarea pe YouTube, GDN și Facebook a ofertelor care există în site dar care nu reușesc să ajungă în atenția publicului țintă.

Suntem mândri că agenția Conversion a avut șansa de a forma viitorii profesioniști în marketing online și ne bucurăm că Google România ne-a încredințat această responsabilitate. Le mulțumim tuturor participanților pentru interesul arătat și pentru pasiunea lor care i-a făcut să stea în sala de curs până la 8 seara, timp de 6 săptămâni. După cele două semestre de OMA, suntem de părere că studenții absolvenți au toate instrumentele și cunoștințele necesare pentru a crea campanii de succes, că vor contribui la dezvoltarea business-ului online din România și că nu vor repeta greșelile pe care astăzi le observă din postura de utilizatori de internet.

Incheiem cu un citat de pe site-ul unor studenți talentați din Brașov, citat care ne-a motivat să ne implicam 100% în acest proiect creat pentru tinerii cu obiective ambițioase: Ion a fost Creangă, dar noi să nu fim copaci!.

Elena Dobre la OMA by Google - FEEA Timisoara

Conversion Marketing organizează sesiuni de training personalizat în funcție de nivelul și cerințele tale. Vrei să înveți mai multe despre AdWords, Facebook, Analytics sau SEO? Scrie-ne un e-mail la adresa contact@conversion.ro.

Dacă doreşti să faci parte din echipa de specialişti PPC de la Conversion, aşteptăm CV-ul tău pe contact@conversion.ro.

cursuri online marketing Google OMA online marketing online marketing academy

  1. Iti multumim pentru prezentarile de la BV, informatia share si studiile de caz!! Si mai ales atitudinea pro-activa si motivationala! Mult succes, tinem legatura !

  2. Multumim Elena! Ma bucur foarte tare ca am avut norocul sa-mi fi profesoara in semestrul al 2-lea (OMA Timisoara). Ce pot sa spun este ca nivelul de predare al cursurilor sustinute de tine a fost vast superior fata de cel din semestrul I. Cred ca experienta in afara tarii si-a spus cuvantul in privinta profesionalismului tau: atat din punctul de vedere al predarii cat si al omului.
    Multumesc inca o data 🙂

Comments are closed.