Conversion @GooglePartnersConnect2014
Am fost invitați de Google la un eveniment amplu dedicat informării IMM-urilor despre oportunitățile de comunicare în mediul digital.
Am văzut, am ascultat, ne-a plăcut. Colega noastră Ana Maria Țâru a susținut un workshop interesant la rubrica Export: Cum să-ți promovezi business-ul pe piețe noi – insight-uri și provocări în mediul online.
Ea a vorbit despre obiceiurile de consum diferite în alte piețe. De la shopping-ul online și site-urile citite, până la rețelele sociale folosite. Spre exemplu, în Bulgaria sau Ungaria sunt foarte populari providerii de email locali ca freemail.hu sau abv.bg, comparativ cu Yahoo sau Gmail. Iar în Ungaria site-urile cu cea mai mare audiență sunt portalurile de știri.
Pe lângă modelul diferit de media buying (cost fix pe zile, pe categorii), Ana a amintit și despre particularitățile piețelor în privința tipurilor de formate și a performanțelor înregistrate de acestea în campanii. De exemplu, în comparație cu alte țări din CEE, userii din Ungaria și Cehia au rata cea mai mică de interacțiune cu bannerele, așa încât trebuie să ne adaptăm așteptările privind rezultatele în funcție de specificul local.
Publicul a pus multe întrebări la workshop, semn că prezentarea le-a atras atenția.
În rest am făcut networking și schimb de cărți de vizită. La stand și în afara lui.
Iar ca niște adevărați pasionați de digital marketing, am transmis live cele mai hot topicuri pe pagina noastra de Facebook 🙂
Mulțumim Google pentru invitație și ne revedem curând!