Suna bine, chiar foarte bine. Vreti sa aflati si voi vestea? Dupa ce am castigat primul loc in competitia AdWords Unicorns, studiul de caz pe care l-am realizat, cu focus pe strategia de comunicare pe dispozitivele mobile implementată de Black Friday pentru clientul nostru Fashion Days, a fost publicat pe binecunoscutul portal de digital marketing – thinkwithGoogle.com.

Daca sunteti interesati, il gasiti zilele acestea chiar pe Homepage si la sectiunea dedicata studiilor de caz, accesibila tuturor pasionatilor de Google AdWords din Europa Centrala si de Est. Setati-va un reminder sau tineti linkul aproape, o sa va placa ce veti citi.

2

Ce informatii veti gasi in articol? In primul rand, veti afla detalii legate de rezultatele foarte bune pe care le pot inregistra advertiserii daca acorda o importanta mare dispozitivelor mobile.

Pe scurt, ne-am propus sa crestem exponential numarul de instalari ale aplicatiei Fashion Days pe Android, prin costuri cat mai mici care sa ne aduca mai aproape de cat mai multi useri. Rezultatele merita mentionate: 16.000 de aplicatii instalate in doar cateva zile, folosind Google Search, Google Display Network si YouTube – TrueView for app install.

Va lasam sa descoperiti detaliile direct pe thinkwithGoogle.com. Enjoy!

Conversion este o agentie Google Premier Partner.
Ne puteti contacta la www.conversion.ro/contact

conversion mobile app PPC think with google