„Cum stăm cu AdWords?”

„Am dat drumul la campanie pe Facebook? Cum merge? Ajungem la rezultatul dorit?”

„A venit brief-ul. Avem o super platformă de facut”

„Cum ar fi să integrăm ceva funcționalități extra? E mai interesant!”

Niciun proiect la fel. Nicio idee care se repetă.

Un domeniu care îți permite să te joci continuu.

Da, e digitalul.

Cine ar fi știut, acum 25 de ani, când Tim Berners-Lee a anunțat ideea de World Wide Web, că o să se tranforme într-o industrie care va schimba lumea?

Nu exista Google încă. Sau Facebook. Sau Twitter. Fondatorii Youtube erau cel mai probabil în liceu.

Era un concept. O platformă care să permită oricui să comunice. Care să strângă informații relevante. Being connected ținea doar de calitatea ideilor tale – și de un lucru mic numit hyperlink.

Web-ul trebuia să fie pentru toată lumea. Din fericire, așa este astăzi.

La Conversion, încercăm să ducem mai departe acest gând. Suntem o echipă care vrea să aducă produse de valoare. Mai interesante, mai deștepte.

Vrem să încânte. Să stârnească o conversație. Să crească.

Nu prea știm ce înseamnă „merge și asa”. Pentru că cineva, înaintea noastră, a vrut să facă mult bine. Și îi datorăm asta.

Let the web serve humanity – Tim Berners Lee

conversion internaut tim berners lee www