Proiectele frumoase pentru Oriflame au continuat cu campania Battle of Products, care a vizat promovarea în rândul clienților a noutăților de brand și revigorarea produselor deja consacrate.

Astfel, am a dezvoltat aplicația Vote The Product, o platformă multinaționala de crowdsourcing prin care fanii au fost invitați să-și aleagă preferatul din întreg portofoliul de produse. Ca și Countdown to Christmas, proiectul Battle of Products a avut anvergură regională, fiind dezvoltat sub forma unei aplicații de Facebook ce a rulat simultan pe 12 piețe din Europa Centrală și de Est.

Campania s-a adresat în primul rând consumatorilor activi de produse Oriflame. Prin implicarea lor directă în apărarea unui produs, aceștia s-au transformat practic în ambasadori ai acestuia, atrăgând prin review-uri interesul și încrederea publicului în produsele Oriflame.

battle of products app capture

Provocarea a constat în ilustrarea ideii de luptă (battle)  într-un limbaj universal, aplicabil tuturor celor 12 țări în care a rulat campania (Bulgaria, Cehia, Croația, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ungaria și România). Similar conceptului de diferențe între generații (generation gap), mesajul vizual a atras atenția că de fapt eroii sunt chiar produsele și trăirile asociate acestora, prin recenziile primite.

Cel mai mult ne-a plăcut să transpunem provocarea oferită de brief într-o experiență antrentantă pentru utilizatori. Aplicația a creat fanilor un cadru de interacțiune zilnică cu produsele, ceea ce le-a stimulat spiritul competitiv, provocându-i să-și aleagă favoriții, să urmărească, să retrăiască și să-și construiască, prin aceste recenzii, propria poveste.

Campania a rulat pe Facebook în perioada 12-25 ianuarie 2015, iar promovarea s-a făcut pe pagina Oriflame, precum și prin campanii săptămânale de Facebook Ads.

ro winner battle

Mulțumim echipelor implicate în acest proiect!

din partea Oriflame: Adelina Toma – Senior Online & Social Media Specialist CE

din partea Conversion: Mihai Călușeriu – Creative Director, Ana-Maria Gheorghe – Copywriter, Alexandra Enea – Digital Media Planner, Cristian Iosub – Project Manager, Alice Manache – Web Developer

Vrei să colaborăm pentru a crea împreună un proiect de succes? Contactează-ne!

Battle of Products Facebook App oriflame