Oriflame Countdown to Christmas a fost printre primele campanii dezvoltate de echipa noastră într-o aplicație Facebook pentru mai multe piețe din Europa simultan.
Aceasta a vizat creșterea awarness-ului și a încrederii clienților în produsele Oriflame și a rulat în luna decembrie a anului trecut, timp de 3 săptămîni, în 12 țări.
Campania a pornit de la ideea că decembrie este luna emoțiilor, a regăsirii tradițiilor și a planurilor de viitor. Odată cu prima zi a lunii începe cursa Sărbătorilor: o avalanșă de trăiri intense, de nerabdare și goană nebună spre finalul anului, spre zilele de bucurie alături de familie și prieteni. Și întocmai ca un copil ce-l așteaptă pe Moș Crăciun, numărăm cu înfrigurare zilele până la sfârșitul de an.
Astfel s-a născut Aplicația de Facebook ‘Oriflame Countdown to Christmas’ („3,2,1… Numărătoarea inversă a început”) prin care 12 țări europene au fost provocate să redescopere magia sărbătorilor de iarnă.
Timp de 3 săptămâni, fanii Oriflame din toate țările au fost invitați să scrie despre tradițiile de Crăciun preferate, look-ul ales pentru petrecerile de sărbători și rezoluția lor pentru noul an. În funcție de țăra de apartenență, fanii trebuiau să raspundă cu un text și o poză unor teme săptămânale, iar apoi să dea share pe Facebook și să adune cât mai multe like-uri de la prieteni. În plus, fiecare țară își putea alege preferații, votându-i pentru „instant win”. În fiecare săptămână au fost desemnați câștigătorii, cărora Oriflame le-a oferit premii constând în diverse produse cosmetice.
Provocarea proiectului a fost să răspundem unei specificități locale printr-o comunicare universală, aplicabilă tuturor celor 12 piețe în care a rulat campania. Am regăsit în sărbătoarea de Advent emoția și nerabdarea așteptarii Crăciunului și Anului Nou, pe care le-am transpus împreună cu Oriflame într-un mesaj inspirațional și relevant, care evidențiază particularitățile țărilor, celebrând totodată legătura strânsă, comună acestora: magia sărbătorilor.
Campania a rulat pe Facebook în perioada 1-21 decembrie 2014, iar promovarea s-a făcut pe pagina Oriflame, precum și prin campanii săptămânale de Facebook Ads.
Mulțumim echipelor implicate în acest proiect!
din partea Oriflame: Adelina Toma – Senior Online & Social Media Specialist CE
din partea Conversion: Mihai Călușeriu – Creative Director, Alexandra Enea – Digital Media Planner, Eugen Potlog – Project Manager, Alice Manache – Web Developer
Vrei să colaborăm pentru a crea împreună un proiect de succes? Contactează-ne!
Comments are closed.