adwords

Afla ce lansari pregateste Google pentru 2016

Cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an

Lume, lume, avem vesti noi la orizont! In data de 24 Mai, la San Francisco, cei de la Google au organizat un summit in care au povestit despre ce lansari pregatesc in acest an. Am urmarit prezentarea si vrem sa va informam si pe voi despre modurile in care Google isi propune sa imbunateasca atat experienta […]

Bannere cu engagement ridicat pe Google Display Network

 La sfârșitul anului 2013, Google a lansat în România formatele LightBox, parte din suita de engagement ads. Aceste formate noi reprezintă pentru advertiseri modalitatea ideală de a-și comunica mesajele publicitare, în special cele de branding, într-un mod cu totul nou, interactiv și mult mai complex din punct de vedere al creației.

Insight-uri de agenţie despre rebranding-ul Mercador - OLX

Vestea că cel mai mare site de anunţuri din România a început un proces de rebranding a provocat reacţii numeroase în rândul utilizatorilor de Internet. „De ce ar face asta?” sau „Cine e în spatele ideii şi implementării unei campanii de asemenea anvergură?” au fost întrebări care au răsunat pe piaţa de online din România, […]

Oportunitate de Carieră în Pay-Per-Click Marketing

Ce poate fi mai bine pentru tine decât să faci parte din cea mai bună echipă de search marketing din România? Un singur lucru: să faci parte din cea mai bună echipă de search marketing și să lucrezi cu mine! Acum le poți avea pe amândouă, deoarece Conversion Marketing caută un Junior PPC Specialist. Dacă […]

5 Motive pentru care să lucrezi cu o Agenţie PPC

Pentru o companie mică sau aflată la început, dar chiar şi pentru una mare şi cu experienţă anterioară, de multe ori poate fi dificil să realizezi toate obiectivele propuse – awareness sau vânzare, poziţionare, rebrand-uire sau orice alt tip de obiectiv – lucrând exclusiv in-house. Din experienţa personală, atât ca freelancer, cât şi din agenţie, […]

Previous page Next page