Pentru o companie mică sau aflată la început, dar chiar şi pentru una mare şi cu experienţă anterioară, de multe ori poate fi dificil să realizezi toate obiectivele propuse – awareness sau vânzare, poziţionare, rebrand-uire sau orice alt tip de obiectiv – lucrând exclusiv in-house.
Din experienţa personală, atât ca freelancer, cât şi din agenţie, iată 5 motive pentru a lucra cu o agenţie specializată PPC:
1. More eyes & expertise on your goal: Într-o agenţie specializată, nu o să lucrezi doar cu un singur specialist. Vei lucra cu o echipă întreagă, cu experienţă, atât în domeniul tău de activitate, cât şi în alte domenii adiacente, ce pot să-ţi furnizeze informaţii relevante şi te pot ajuta în dezvoltarea afacerii tale.
În echipa Conversion sunt 7 specialişti în marketing online: 4 specialişti pe Google AdWords, 2 persoane dedicate pe SEO şi un specialist pe Google Analytics care desfaşoară în permanenţă campanii, monitorizează şi optimizează activitatea acestora în mediul online pentru a obţine rezultatele aşteptate de clienţii noştri.
2. Premium Tools. Tool-urile, ce pot automatiza şi uşura extrem de mult munca ta, optimizările şi research-ul, pot fi costisitoare pentru o companie mică şi nerentabile pe termen lung. Un abonament lunar de 99$ poate părea scump, cumulat cu alte abonamente şi alte tool-uri profesioniste, însă pentru o agenţie, costul efectiv se împarte între mai mulţi advertiseri. Astfel, şi tu poţi avea acces la aceste instrumente, plătind doar o mică parte din costul utilizării lor.
Printre tool-urile pe care le folosim şi pe care le recomandam clienţilor Conversion se numără Cognitive SEO, Lead-Converter, Inspectlet sau Similarweb, unde găsim statistici generale şi particulare necesare acţiunilor noastre ulterioare în vederea îmbunătăţirii indicatorilor de performanţă pe care şi noi, şi clienţii nostri, îi urmărim îndeaproape.
3. Verticals Benchmarks: Nu vei fi prima companie cu care au lucrat sau lucrează pe verticala ta. Având acces la istoricul, sezonalitatea şi tendinţele pieţei, cu siguranţă o agenţie îţi poate cunoaşte şi promova produsul mult mai bine într-un mediu concurenţial extrem de puternic şi schimbător.
IT&C (eMAG, Flanco), Fashion (Matar, Lovely Shoes), Home&Deco (Homeycomb), Beauty&Cosmetics (Oriflame, Ivatherm) sau Classifieds (Mercador) sunt doar câteva dintre verticalele pe care desfăşuram campanii pentru clienţii noştri.
4. Private Beta/Know-how: Foarte multe tool-uri dezvoltate de Google sunt întâi testate doar de către marile agenţii. Colaborând cu o agenţie, poţi avea acces la aceste tool-uri înaintea competitorilor tăi, iar acest lucru te poate diferenţia faţa de aceştia. Un astfel de exemplu este Gmail Sponsored Promotions.
5. Multiple Platforms: O agenţie PPC nu înseamnă doar promovarea pe un singur canal: Google AdWords. Colaborarea cu o agenţie poate însemna şi servicii adiacente: creaţie, media planning, SEO, afiliere şi utilizarea altor platforme, cum ar fi Adroll sau Sociomantic care împreună pot crea un mix performant pentru a obţine rezultate bune pentru afacerea ta.
Sociomantic este opţiunea numărul unu în ceea ce priveşte real time bidding, fiind o platformă folosita de Conversion pentru clienţii săi, obţinând rezultate foarte bune.
Ce alte avantaje poţi găsi pentru a lucra cu o agenţie specializată?