Digital Marketing Forum este cel mai important eveniment despre promovare în mediul online. Tehnicile de performance marketing ocupă un loc privilegiat la ediția din acest an, lucru care reflectă interesul în creștere al pieței pentru publicitate eficientă și măsurabilă. Conversion Marketing susține acest eveniment în calitate de partener.

Miercuri, 26 februarie 2014, voi prezenta în cadrul sesiunii Digital Clinic de la DMF câteva dintre cele mai des întâlnite probleme de digital marketing din zilele noastre și soluții pentru acestea.

Marketingul online a crescut, clienții au devenit interesați de eficiența campaniilor, dar tocmai acest lucru aduce noi provocări. Cele 3 subiecte pe care am ales să le prezint ating o gamă variată de teme, de la Facebook și social media, măsurare și analiză și până la resurse umane pentru nevoile marketingului online de astazi.

„Facebook nu vinde”

Una dintre cele mai dezbătute teme din ultima perioadă este dacă Facebook generează sau nu vânzări. Vom vedea cum funcționează Facebook, diferențele față de alte canale online, cât de eficient este Facebook Ads și cum poate fi folosit în campanii cu obiectiv de vânzare.

„Campania a fost eficientă?”

Nu de puține ori am auzit persoane care nu reușeau să măsoare rezultatele propriilor campanii, nici după ce acestea se încheiaseră. La Digital Marketing Forum voi prezenta cum pot fi evitate aceste situații și ce tehnici de măsurare trebuie folosite în acest sens.

„Nu găsim oameni potriviți”

Poate cea mai importantă problemă în marketingul online este astăzi lipsa oamenilor cu competețe potrivite. Lista job-urilor vacante din departamentele de marketing online este mai lungă pe zi ce trece. Acest lucru încetinește creșterea unei industrii în plină ascensiune. În prezentarea mea voi oferi idei despre cum pot fi angajați și păstrați cei mai buni oameni de online.

Ne vedem miercuri la DMF! Ocupă acum un loc, dacă nu ai făcut-o deja!

digital marketing forum eveniment facebook masurare