Accelereaza dezvoltarea brand-ului tau cu o strategie video eficienta!

In 2020 utilizatorii petrec cu 25% mai mult timp urmarind video-uri pe YouTube, in comparatie cu 2019.

In Romania sunt aproximativ 12 milioane de utilizatori unici pe YouTube, ceea ce inseamna ca exista sanse mari ca audienta ta sa fie pe acest canal.

Creaza o legatura cu acestia si comunica intr-un mod inedit prin continut video care spune o poveste, starneste o emotie si este memorabil!

4 Pasi simpli

Primul pas pentru construirea unei strategii este sa iti stabilesti un obiectiv. Ce iti doresti de la un video? Vrei ca utilizatorii sa afle despre business-ul tau? Vrei vanzari imediate? Cati utilizatori noi ai in target? Cu ce costuri per vizualizare? Toate acestea trebuie luate in calcul si stabileste o serie de KPI realisti.

Pasul 2 este realizarea continutului video. In functie de obiectiv, un video de impact intr-o campanie platita poate avea intre 6 secunde si cateva minute, dar intotdeauna este bine sa fii cat mai concis.

Este foarte important ca video-ul sa fie profesionist realizat pentru ca acesta poate deveni oglinda brand-ului. Utilizatorii isi vor aminti de brand-ul tau in functie de ce video-uri au vazut mai des.

Nimeni nu isi doreste ca utilizatorii sa dea skip imediat. Creeaza o poveste si un continut potrivit pentru brand-ul tau de care utilizatorii isi vor aminti cu drag si te vor identifica mai usor!

Pentru solutii concrete potrivite pentru business-ul tau ne poti contacta oricand la www.conversion.ro/ux-design/

Pasul 3 este crearea unui cont de Youtube si a unui cont de Google Ads. Dupa ce le-ai legat vei putea realiza campanii platite pentru a ajunge la o audienta cat mai targetata intr-un timp scurt.

Principalele tipuri de campanii sunt:

  • Skippable in-stream
  • Non-skippable in-stream
  • Video discovery

Pasul 4 – Masoara rezultatele si afla ce poti imbunatati pentru urmatoarele campanii. Fii atent in special la numarul vizionarilor, utilizatori unici, rata conversiilor indirecte si durata de vizionare.

Ce avantaje ai daca folosesti Youtube Ads?

  • Te conectezi cu o audienta mult mai targetata fata de TV
  • Ai rezultate rapide
  • Rezultatele sunt masurabile
  • Poti crea un funnel de vanzare
  • Continut memborabil 
  • Atrage atentia si inspira

YouTube reprezinta un canal util atat pentru crearea campaniilor de brand si generare de awareness cat si pentru vanzari. 

Avand in vedere fenomenul cunoscut drept “banner blindness”, campaniile de YouTube castiga din ce in ce mai mult teren in fata bannerelor clasice, datorita continutului interactiv.

De exemplu, pentru un eveniment sau perioada de sarbatori, poti incepe cu o campanie de teasing de bumper ads cu video de 6 secunde pentru a atrage atentia publicului si starnirea curiozitatii de a a afla mai multe. Ulterior, dupa 7-14 zile poti retargeta utilizatorii care au vazut primul video, cu o campanie de Skippable in-stream de 15-20 de secunde in care prezinti evenimentul sau oferta. Astfel poti crea awareness, trafic si vanzari prin folosirea a doar 2 video-uri. 

Daca vrei sa afli mai multe despre continut video si campanii pe YouTube, te asteptam cu drag sa ne contactezi pentru a iti oferi solutii personalizate.