A treia ediție a campaniei „Mamă și fiică – O legătură unică” este live și strânge în fiecare zi tot mai multe voturi pentru poveștile inspirate și frumoase puse în joc. După două ediții în care acest proiect, semnat alături de Oriflame, a cucerit inimile a sute de femei, mame și fiice, noua abordare se concentrează mai mult ca până acum pe încurajarea unor povești moderne, dinamice care să provoace toate generațiile să își spună povestea în imagini și cuvinte.
Concept nou, experiențe noi
La fel ca în edițiile anterioare, am pornit de la insight-ul că relația dintre mamă și fiică este unică, iar poveștile prin viață doar în momentul în care sunt împărtășite. De această dată însă, ne-am concentrat asupra modului personal în care protagonistele își transmit gândurile și le-am cerut ca, pe lângă povestea scrisă, să încarce pe olegaturaunica.ro o serie de fotografii selfie care să exprime relația specială dintre ele. Această nouă componentă ne-a oferit posibilitatea să construim un carusel vizual cu povești animate și originale care prind viață în ochii privitorilor. Totodată, ne-am dorit să fim în pas cu noile obișnuințe ale tinerilor atunci când vine vorba de fotografii selfie, astfel încât să încurajăm dialogul dintre generații.
Platforma online olegaturaunica.ro ne-a oferit posibilitatea de a reuni poveștile emoționante ale participanțílor în care fiecare povestitor, mamă sau fiică, și-a putut descrie expriența în mod personal, așa cum o simte.
Mai mult decât un concurs
Campania le oferă participanților contextul potrivit pentru a-și face cunoscute sentimentele, pentru a declara înaintea tuturor cât de mult contează să transmiți și să primești sfaturile potrivite de la cele mai dragi persoane. Prietenie, respect, iubire, optimism sunt doar câteva dintre valorile transmise din generație în generație despre care participantele povestesc în narațiunile lor. În același timp, îndemnul de a-ți invita prietenii să voteze povestea ta trece dincolo de un simplu vot transformându-se în dorința de a le împărtăși celor din jur cât de importantă este relația dintre mamă și fiică.
O competiție pentru toate generațiile
„Mama mi-a definit noţiunea de frumuseţe prin prezenţa ei luminoasă, plină de căldură şi generozitate. Şi tot ea a fost cea care mi-a oferit sprijin încă de la primii mei paşi, a fost primul şi cel mai mare fan al meu”, a povestit Alina Eremia, încurajând participantele să intre în joc. Cântăreața a fost sursa de inspirație a tinerilor și puntea dintre două generații diferite pe care, iată, am reușit să le unim prin comunicare.
Campania a debutat pe 16 februarie și se va termina pe 4 aprilie când, pe baza voturilor strânse, vom afla semifinalistele competiției. Oriflame a pus în joc în primul rând timp alături de cea dragă concretizat într-o excursie de shopping la Stockholm și alte premii pe care le puteți descoperi pe olegaturaunica.ro.
Laura Boboc, Oriflame Online Communications Manager: Ne-am dorit să le oferim mamelor și fiicelor o modalitate cât mai fun prin care să își exprime legătura unică. Dacă, de-a lungul anilor, ele ne-au scris poveștile lor, anul acesta le-am oferit oportunitatea de a-și ilustra povestea cu ajutorul fotografiilor. Efortul nostru a dat roade peste așteptări, fiecare ediție a strâns tot mai multe povești decât cea anterioară. Ne bucurăm că, alături de prietenii de la Conversion, reușim să aducem în fiecare an zâmbete în familiile frumoase din România.
Cu drag au lucrat pentru acest proiect:
Din partea Oriflame:
Laura Boboc, Oriflame Online Communications Manager, Stefania Marian, Oriflame Marketing Director
Din partea Conversion:
Alexandra Enea – Digital Service Manager, Bianca Leafu- Digital Mediaplanner, Mihai Călușeriu – Creative Director, Alin Banu – Designer, Andra Lupaescu – Copywriter, Cristian Iosub – Project Manager, Marian Mîrzacu – Web Developer