În 23 februarie, Profitshare a dat startul întrecerii Maratonul Conversiilor, concursul în cadrul căruia afiliații înscriși în platformă au fost provocați să parcurgă kilometri de conversii pentru a câștiga premii spectaculoase în valoare totală de 4,000 EUR. Campania a luat forma unui marton sportiv, simplu și antrenant, iar pentru  participare, afiliații au fost invitați să completeze un formular de înscriere și să acumuleze cât mai mulți kilometri (puncte) din promovarea advertiseriilor Profitshare.

Harta traseului sau cum se desfășoară concursul

Maratonul Conversiilor are 6 etape, pe parcursul cărora se promovează anumite categorii de Advertiseri pentru a acumula puncte în clasament:

  • Semimaratonul Lead-urilor are loc între 23 februarie și 29 februarie. Se acordă 1 km în clasament pentru fiecare lead aprobat.
  • Semimaratonul Retail + IT&C se desfășoară între 1 martie și 14 martie. Se acordă 1 km în clasament pentru fiecare conversie aprobată, aferentă unei vânzări de peste 25 lei pentru produse din categoriile Retail și IT&C.
  • Semimaratonul Hobby-urilor are loc între 15 martie și 21 martie. Se acordă 1 km în clasament pentru fiecare conversie aprobată, aferentă unei vânzări de peste 25 lei pentru produse din categoriile Hobby & Timp liber, Auto & Moto și Sport.
  • Stafeta Frumuseții are loc între 22 martie și 4 aprilie. Se acordă 2 km în clasament pentru pentru fiecare conversie aprobată, aferentă unei vânzări de peste 25 lei pentru produse din categoriile Fashion, Îngrijire Personală & Cosmetice, Cadouri & Flori, Ceasuri & Bijuterii.
  • Semimaratonul Familiei se desfășoară între 5 aprilie și 11 aprilie. Se acordă 1 km în clasament pentru fiecare conversie aprobată, aferentă unei vânzări de peste 25 lei pentru produse din categoriile Alimente, Băuturi și Produse Naturale, Copii și Jucării, Cărți, Muzică & Filme, Home&Deco
  • Cursa Populară este ultima și cea mai lungă cursă din concurs. Începe în 12 aprilie și se termină în 29 aprilie. Se acordă 1 km în clasament pentru fiecare conversie aprobată, pentru produse din toate categoriile din platformă.

Advertiseri Viteză sau cum se acumulează puncte în plus în clasament

Înaintea fiecărei curse, Profitshare va anunta ce Advertiseri pot aduce puncte suplimentare în clasament. Prin promovarea lor afiliații au posibilitatea să câștige 2, 3, 4, 6 sau chiar 8 km/conversie aprobată. Asta înseamnă ca vor reuși să ajungă mult mai rapid la medaliile mult râvnite.

Premiul cel mare – o excursie în Islanda și multe alte premii în valoare totală de 4,000 EUR

Afiliatul care demonstrează că este de cursă lungă și ajunge primul la linia de finish, merită o experiență de relaxare la izvoarele geotermale din Islanda. Ce poate fi mai plăcut dupa un efort susținut și o luptă atât de strânsă?

Medaliații cu argint și bronz vor fi recompensați cu 500 EUR, respectiv 250 EUR, bonus în contul de afiliat.

Iar pentru că ne dorim să premiem cât mai mulți afiliați-alergători, Profitshare a pregatit surprize și pentru fiecare etapă în parte:

Locul 1/etapa: 500 RON

Locul 2/etapa: 300 RON

Locul 3/etapa: 200 RON

De asemenea, în fiecare cursă, participanții de pe locurile 1-10 primesc puncte bonus care îi vor propulsa în clasamentul final din Cursa Populară.

Sfaturile noastre pentru afiliați: Fiți fair-play și nu uitați să vă hidratați. Conversiile fie cu voi!

Pe locuri, fiți gata …START!

Text scris de Bianca Tat

Faceți cunoștință cu echipa creativă care fost implicată în acest proiect!

Bianca Tat: Profitshare Marketing Manager, Claudiu Simionescu: Graphic Designer, Claudiu Fărcaș: Profitshare Affiliate Network Manager, Cristian Iosub: Project Manager, Dana Epure:Web Developer și Alex Stoica: Web Developer.