Printre campaniile chic conturate pentru Oriflame România, am pregătit, și anul acesta, o competiție emoționantă și, totodată, super challenging – olegaturaunica.ro Menționăm, pe scurt, că este al cincilea an de concurs dedicat mamelor și fiicelor și apreciem din ce în ce mai tare provocarea de a fi mereu fresh!

Cui nu-i place să răsfoiască fotografiile din copilărie? Cu adaos de nostalgie, amintiri frumoase, părinți și copii în diferite ipostaze comice. Pentru că în luna martie e despre Mame, ne-am concentrat atenția pe legătura specială dintre mame și fiice. Astfel, sub îndrumarea sloganului „O legătură unică este dragostea care durează”, am pus bazele competiției în care Feli Donose și mama ei sunt ambasadoarele acestui an.

Mai dăm din casă doar puțin: cuplul câștigător mamă-fiică va petrece un super weekend de shopping la Stockholm și vor adăuga în cufărul cu amintiri o apariție în revista Unica.

Cerințe de bifat de către participante:

· Caută prin sertarele amintirii o fotografie alături de mama sau de fiica ta.
· Recreeză cât mai fidel aceeași fotografie și înscrie povestea lor în concurs pentru a câștiga marele premiu.
· Menționează cât timp a trecut între cele două fotografii.

Ce se votează:
· Dedicarea cu care a fost reimaginat momentul – fidelitatea decorului și a poveștii.

Până acum am strâns peste 700 de povești frumoase și, momentan, ne aflăm în perioada de votare. Și noi suntem curioși cu privire la câștigătoare!

Încheiem cu o scurtă impresie oferită de echipa Oriflame România:
„Competiția Mamă&Fiică – O legătură unică ne e foarte dragă din motive evidente: Mamele sunt surse infinite de inspirație și, în fiecare an, suntem „asaltați” de povești emoționante care transmit și subliniază foarte bine mesajul nostru. Anul acesta ne bucurăm de foarte multe înscrieri și de un mecanism engagedly.”

Și, în premieră pentru această ediție, un cuvânt de la Art-ul proiectului:

“Ca în fiecare an challenge-ul nostru a fost să executăm o campanie fresh cu declinări de la site până la cel mai interesant canal de promovare în Social Media.

Pentru această ediție mecanica de concurs presupune și încărcarea a doua poze per participant. Cum realizarea pozelor necesită un aparat foto/telfon mobil, site-ul trebuia cu atât mai mult să fie construit cu mobile-first approach. Am etapizat pașii de înscriere pe un flow foarte simplu de tap photo – upload, fiecare pas găsindu-se în același screen (desktop/mobile).

Așteptăm cu nerabdare și brief-ul pentru cea de-a 6-a ediție”

Oriflame România:
Laura Boboc – Online Communications Manager

Conversion:

Alexandra Enea – Digital Manager
Bianca Leafu – Client Service
Mihai Călușeriu – Creative Director
Alin Banu – Art Director
Iulia Novac – Copywriter
Alex Niculae – Web Developer
Cristian Iosub – Project Manager