Anul a început pentru Conversion cu proiecte frumoase despre care abia așteptăm să vă povestim. Am ajuns deja la a doua ediție a campaniei Battle of Products în care ne-am dorit să găsim, cu ajutorul celor care iubesc Oriflame, cele mai apreciate și râvnite produse, dintr-o gamă variată de opțiuni, cu zeci de posibilități.

Știți probabil cum se întâmplă când lucrezi la un proiect, te atașezi de el, și vezi că totul merge bine: vrei să îl continui, să testezi idei noi. Așa s-a întâmplat și cu „bătălia produselor”. După o primă ediție de succes, provocarea de anul acesta a fost să aducem în fața oamenilor o nouă versiune îmbunătățită, diferită, dar care să păstreze ideea inițială de luptă între produse.

Zis și făcut. Ne-am propus să aflăm gândurile și preferințele celor care folosesc produse Oriflame, să îi încurajăm să își voteze favoriții pentru a decide ce produse merită să ajungă pe podium în urma bătăliei. Astfel, am construit pe site-ul Oriflame o aplicație în care oamenii își pot alege produsele preferate, susținându-le prin recenzii și voturi. Participanții pot interacționa zilnic și pot urmări cursul bătăliei astfel încât să știe pe ce loc se află alesul lor în orice moment.

header

Noutatea abia de acum se arată, în special la partea de design întrucât ne-am concentrat pe transmiterea vizuală a valorilor Oriflame: optimism, încredere, modernitate, emoție, energie. Focusul este acum pe cele două produse care se duelează. Ele sunt așezate umăr la umăr, iar procentul voturilor de susținere poate fi observat dintr-o singură privire. Sentimentul pe care îl transmite această imagine este de optimism, chiar dacă în joc este o competiție. Culorile sunt calde, pozitive, unitare. În acest fel, am transmis identitatea brand-ului Oriflame atât la nivel de mesaj, cât și la nivel de design.

container

 

Platforma online ne-a dat posibilitatea să construim un spațiu în care poveștile produselor devin chiar poveștile celor care le spun.

Campania a început pe 13 ianuarie în 12 țări din Europa și se va termină pe 25 ianuarie. La finalul întrecerii, Oriflame va premia atât creativitatea celor care au scris recenziile, cât și opțiunile care vor determina alegerea marelui câștigător.

„Am decis să continuăm aceast proiect după ce am observat entuziasmul cu care oamenii s-au implicat în el anul trecut. Ne-am dorit să păstrăm ideea de bază dezvoltând valorile în care credem: frumusețe, bucurie, implicare, încredere. Echipa Conversion a reușit să creeze un spațiu al dialogului, în care oamenii își exprimă preferințele și se implică direct în susținerea produselor pe care le iubesc.” 

Adelina Toma, Oriflame Online Manager CE

„Partea cea mai frumoasă a proiectelor de acest gen este că observăm cum crește o idee și cum se transformă pas cu pas. Ceea ce la început a fost simbolul unei competiții între produse, acum a devenit un spațiu în care poți vorbi despre ceea ce îți place, îți poți trăi cu emoție propria poveste fără a conta neapărat dacă preferatul tău câștigă sau nu.”

Andra Lupaescu, copywriter Conversion