Conversion este pe primul loc în Facebook top players la categoria Agenții digitale / Interactive

Adică nu a fost întotdeauna așa?

E greu să-ți imaginezi că e cineva care nu a făcut parte din echipă dintotdeauna, fix de la biroul lui, înconjurat de obiecte și fotografii care îi amintesc de excursii sau iubiri, flori, căști și pixuri colorate. Povestea Conversion a început în 2012 cu 5 oameni pasionați de digital. Astăzi, după 5 ani, suntem mai mult de 40, în 3 țări, specialiști în online și offline, fiecare cu locul lui super important în echipă.

Ce au însemnat acești 5 ani pentru noi? Hai să o luam cronologic, așa cum faci de obicei când ești melancolic și începi să cotrobăi prin albume de fotografii, cutiuțe cu amintiri, memorii de telefoane cu poze de când erai „la început”:  în 2013 am preluat programul de afiliere Profitshare care crește în fiecare săptămână ca Prâslea cel Voinic, urmat de platforma de email marketing Conectoo care trimite zilnic zeci de campanii către căsuțele voastre de email (2014). Au urmat proiecte pentru România și alte 13 țări care astăzi ne aduc premii și mențiuni recunoscute internațional printre care apariția pe portalul de digital marketing  thinkwithGoogle.com, locul 1 la competiției AdWords Unicorns, locul 1 în Facebook top players la categoria Agenții digitale / Interactive din Februarie 2017 (top realizat de Zelist Monitor), de două ori consecutiv locul 1 în topul agențiilor de publicitate digitală din România (clasament realizat de Forbes).

Din iulie 2016 suntem și Google Premier Partner, ceea ce înseamnă că, pe scurt, știm ce facem și ne pricepem chiar bine.

I-am rugat pe câtiva dintre colegii mei care au crescut practic familia Conversion să-mi povestească cum era „pe timpul lor”. O să vă placă ce au scris.

 

Eugen – Eu imi amintesc cum, in primele luni, intr-un spatiu de 5 ori mai mic decat spatiul actual, ne-am asezat 3-4 birouri. Fiecare intr-un colt. Trebuia sa vorbim mai tare ca sa ne auzim intre noi. Chiar in prima zi in care am facut setup-ul biroului am zis… „OK, acum suntem o agentie!” 🙂

Eugen este managerul platformei de e-mail marketing Conectoo și specialistul nostru în UX, omul de bază pe care îl trimitem cel mai des să ne reprezinte la conferințele din țară și din afară. 

Bia – Pentru mine au trecut deja aproape 4 ani de Conversion. Imi amintesc de primii muschetari intemeiatori, primele pitch-uri cu seri tarzii. Am crescut aici, desi nu eram decat o copilita care nu stia mai nimic despre online, fiind inconjurata de oameni care stiu ce fac si au rabdare sa ii invete si pe altii tainele industriei. A fost si este super provocator sa fac parte din echipa Conversion. La multi ani!

Bia, cum îi spunem noi, deși restul prietenilor ei o strigă Raluca, este Digital Media Planner și are grijă în special de proiectele Oriflame și Fashion Days din România și Europa.

Alex – Conversion este cu totul o experienta care astazi inseamna clienti si prieteni, date analizate in detaliu… o agentie full service. Imi aduc aminte de primul meu proiect de dezvoltare web, care presupunea creatie, concept, logo. Atunci a fost si prima cearta intre CS si programare, mai exact intre mine si Cornel (coordonatorul echipei de Programare), si nimeni in afara de Eugen nu a indraznit sa intervina. Proiectul a fost unul de succes, cu super performante. La teambuildingul din 2014, Cornel mi-a marturisit ca nu a avut cea mai buna parere despre mine la inceput, insa lucrand la mai multe proiecte impreuna a descoperit ca is chiar misto si stiu lucruri! 🙂

Alex coordonează echipa de Digital Services și are grijă de fiecare dintre noi. Ea ne împacă, dacă ne mai supărăm, își amintește întotdeauna de zilele noastre de naștere sau nume și… ne mai și ceartă, dacă e musai.

Claudiu – Dacă te uiți în urmă, parcă nici nu îți dai seama câte s-au schimbat, știi doar că aici voiai să ajungi, chiar dacă poate în prima zi nu știai să răspunzi la întrebarea „unde vrei să fii”. Am venit în Conversion când însemnam al 8-lea coleg, astăzi împart același birou cu alți 35-40 de colegi în România (după un timp nu îi mai numeri) și îi salut des pe colegii din echipele locale din Bulgaria și Ungaria. Înveți cuvinte, să spui „mulțumesc” în mai multe limbi, tradiții, dar mai ales din punct de vedere profesional te dezvolți. Privind în urmă, amuzant a fost momentul în care ne-am schimbat biroul și ne-am mutat în noul spațiu. Mă întrebam ce o să facem cu atâta spațiu, și după niciun an deja ne întrebam unde vor mai avea loc să stea colegii noi.

Claudiu Fărcaș este manager-ul Profitshare. Știm întotdeauna când ajunge dimineața la birou pentru că ne „dă deșteptarea” cu voce tare și mult optimism. 

Da, am crescut, suntem mari. La mulți ani, Conversion!