Zilele-astea, toată lumea vorbește, scrie sau citește despre nebunia de Black Friday. Care au fost produsele cele mai vândute, reducerile cele mai mari mari, advertiserii cu cele mai bune câștiguri și… surprizele cele mai neașteptate. 

40.000.000 de lei vânzări, atât a înregistrat rețeaua de afiliere Profitshare în doar primele 72 de ore de Black Friday!

Gadget-uri, electrocasnice, accesorii, produse de îmbrăcăminte și încălțăminte, cărți, produse de înfrumusețare, toate au făcut deliciul pasionaților de cumpărături online, care nu s-au mulțumit doar cu o zi de Black Friday, nici cu un weekend prelungit, ci cu o săptămână întreagă de reduceri, majoritatea magazinelor online păstrând promoțiile până la finalul acestei luni.

Încă din prima zi au fost depășite și cele mai optimiste estimări ale noastre, iar recordurile au fost puse la pamânt unul câte unul în cel mai răsunător Black Friday din afiliere de până acum!

Cam așa se mișcă lucrurile real time pe Profitshare.ro.

Vă întrebați cât înseamnă în cifre?

  • aproape 40.000.000 de lei vânzări pentru magazinele partenere (cam triplu față de 2013),
  • 2.717.946 de click-uri livrate,
  • 86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu față de anul trecut),
  • 1.798 de afiliați au câștigat comisioane din afiliere,
  • 616 comenzi trimise simultan de către clienți pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),
  • 55 de comenzi pe minut în prima zi de reduceri,
  • 51 de afiliați cu câștiguri de peste 1.000 de lei într-o singură zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • 23 de afiliați cu cel puțin 1.000 de vânzări într-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),

…și 20.967 lei, cea mai valoroasă comandă adusă de rețea!

În cele 72 de ore cursă nebună, echipa Profitshare a fost tot timpul alături de afiliați, urmărind constant comenzile, verificând platforma și încurajându-i să continue să-și depășească performanțele. De la programatori, testeri, support și marketeri, șapte specialiști au transmis în timp real rezultatele și recomandările lor către comunitatea de afiliați.

În total s-au consumat:

  • 285 de email-uri cu subiectul „Black Friday”,
  • 72 de postari in retelele de socializare,
  • 5 pariuri facute pe seama rezultatelor finale,
  • 3 resurse de programare alocate bunei functionari a platformei,
  • 70 de cafele, 30 de ceaiuri, 20 de pizza si 10 ciocolate,

plus cele 2.400 de ore anterioare de muncă pentru pregătirile de Black Friday.

Acum întrebarea este: cine va fi marele câștigător al Olimpiadei Afiliaților Profitshare și va lua Medalia de AUR și delegația de 2 persoane la Dubai?

Rămâi conectat și află răspunsul 🙂

 

Black Friday Olimpiada Afiliatilor Profitshare