Comunicat de presă*

Conversion lansează astăzi, în premieră pe piaţa românească, servicii publicitare pentru patrupede. Adițional celei mai recente lansări de servicii, funcţionalităţile Petvertising vor cuprinde atât spaţiul digital, cât şi cel offline.

Petvertising va fi primul serviciu de advertising pentru patrupede din ţară şi va include outdoor, BTL, ATL, spoturi publicitare, animaţii, chiar şi campanii având ca public-ţintă pisicile, câinii, porcuşorii de guineea, şopârle şi alte patrupede care vor să fie la curent cu ultimele produse destinate lor.

“Ne-am gândit să targetăm animalele de casă în viitoarele campanii publicitare online şi offline. Am descoperit că acest target este important pentru fidelizarea clienţilor noştri, dar şi viitorilor clienţi. Prin focus grupuri am descoperit că animalele de companie joacă un rol important în alegerea brandurilor consumate de stăpânii lor. Aşa a apărut Petvertising“, a declarat Marius Pahomi, șeful Conversion și mare iubitor de animale de casă.

Potrivit unor studii recente, realizate de echipa Conversion, animalele de companie au un rol decisiv în cumpărăturile şi hotărârile luate de stăpâni.

Serviciul Petvertising este lansat astăzi împreună cu o aplicaţie pentru smartphone şi un chestionar de calitate prin care stăpânii patrupedelor pot da o notă serviciului nostru, cu ajutorul animăluţelor.

Mai multe detalii pe pagina noastră de Facebook.

*acest comunicat este o glumă de 1 Aprilie și va fi tratat ca atare 🙂

1 aprilie petvertising servicii conversion