Copyright © 2019 Conversion Marketing
Episodul 3: Ideea genială Viitorul performance-ului ține de existența în companie a unui business analist intelligent, mai exact de o persoană specializată în interpretarea și structurarea datelor colectate de-a lungul timpului. Interpretarea acestor date poate oferi o privire de ansamblu asupra business-ului.
Cel mai lung colind din lume, scris vreodată – este provocarea pe care Oriflame a lansat-o audienței din peste 12 tări din Europa Centrală și de Sud-Est, cu ocazia sărbătorilor de sfârșit de an. Proiectul se derulează sub umbrela mesajului de iarnă “Make a Wish”, susținut de Oriflame alături de oferte special create pentru acest […]
Banca Transilvania i-a chemat la apel pe toți vrednicii de festival, pentru a le oferi bilete la Untold -festivalul de poveste. Cei mai iscusiți fani de festival s-au dovedit a fi cei ce au înfruntat cât mai creativ una dintre cele cinci probe de foc, astfel având locul asigurat prin invitații pentru a-i urmări pe […]
În timp ce majoritatea colegilor și invitații se dezlanțuiau de Noaptea Agențiilor, o parte din echipa noastră se afla la Dublin, unde timp de câteva zile a fost găzduită de Facebook și Google într-o vizită de lucru. Iată câteva impresii la cald de la colega noastră Roxana, care a ținut jurnalul de bord 🙂 „În primul rând, sediile celor […]
Marius Pahomi, Founder & CEO Conversion „Conversion este o agenție de performance marketing ce oferă servicii cu adevarat integrate, de la media, creație, dezvoltare web și mobile, social media, până la e-mail marketing (Conectoo) și afiliere (Profitshare). În mod cert suntem cea mai mare agenție digitală din România. În 2014 am înregistrat o cifră de afaceri de […]
Previous page Next page