Oriflame Tenderly Promise – Un proiect despre printese, masina timpului si cel mai important moment al copilariei. Afla ce au ele in comun!

Atunci când te gândești la un parfum, primul lucru care-ți vine în minte e AMINTIRE. Oamenii au obiceiul enervant de a avea amintiri. Și mai ales, de a asocia mirosurile cu amintiri.

Spre exemplu, mirosul de plăcintă cu mere te duce cu gândul la copilărie, atunci când mama gătea și tu o stresai, sperând, în secret, că o să se facă mai repede plăcintele dacă observi îndeaproape procesul.

Tenderly Promise, noul parfum de la Oriflame, ține de legătura puternică dintre tine și mama ta, de mirosul familiare și de promisiuni pentru viitor.

Dar cum pui în valoare un parfum cu atâta încărcătură emoțională?

Un strop de concept, o mașină a timpului deghizată într-un landing page și un design prietenos ca o îmbrățișare de mamă.

Ne-am pus mințișoarele la contribuție și conceptul Tenderly Promise s-a născut sub forma unei platforme mașină-a-timpului. Conceptul gestului frumos, îi mai spunem noi.

Prin campania de lansare a parfumului Tenderly Promise ne-am propus să punem preț pe legătură dintre mamă și copil, să aducem un imbold emoțional unui parfum care te duce cu gândul la un miros atât de familiar, acela al copilăriei. Am regăsit la echipa de la Conversion, o sincronizare perfectă cu specificul produsului, a direcției și a conceptului creativ. Echipa a transformat emoțiile din brief în ceva aparte’’,  Adelina Toma – Senior Online & Social Media Specialist CE Cosmetics Oriflame Romania.

Tu alegi încotro o iei. Noi, împreună cu Oriflame, am creat o portiță spre viitor, făurită cu dragoste și dăruire. La fel cum s-a și născut conceptul.

Poate scrii despre cum ai vrea să fii tu la anul, pe vremea asta. Poate vrei să îi compui mamei un cadou în cuvinte, pe care să-l imprime, să-l pună într-o ramă și să îl scoată de fiecare dată când îi faci o vizită. E alegerea ta, dar e o promisiune pentru viitor.

Noi cum am fost răsplătiți pentru dăruire și inspirație?

Landing page-ul cu scrisorica este live în 12 țări. În 12 țări care au culturi diferite. Am fost pe același mindset și ne bucurăm că am reușit să făurim un mecanism de pus zâmbete pe fețe, la un nivel atât de mare.

mood-email

Vrei porția ta de advertising în stil Conversion?

Scrie-ne și timpul nostru devine timpul tău!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *