Oriflame şi Conversion prezintă proiectul Mamă şi fiică – o legătură unică

mamasifiica-ro

“Mamă şi fiică – o legătură unică” reprezintă unul dintre cele mai importante şi de succes proiecte semnate de noi, în care, alături de Oriflame, încercăm să scoatem la lumină şi să expunem acea legatură specială dintre mame şi fiicele lor. Acestea ne-au împărtăşit de ce relaţia lor este unică prin poze, video şi, mai ales, prin poveşti încărcate de emoţie.

Proiectul a presupus două componente de creaţie, simbolul comunicării competiţiei fiind primul pas spre câştigarea publicului de partea noastră.

Mihai Căluşeriu, Creative Director:  Insight-ul folosit a fost acela că relaţiile dintre mame şi fiice sunt speciale, complexe şi diverse, iar fiecare „cuplu” are o poveste proprie, ce merită să fie spusă. Astfel propunerea de logo dramatizează un spirit mereu tânăr ce se dezvoltă pornind din aceeaşi ramură, ce transmite mai departe şi mai departe trăsăturile fundamentale: de la înfăţişare şi până la caracter, la felul de a fi şi conexiunea puternic emoţională ce se creează în relaţia mamă-fiică.

draft_logo

A doua componentă viza crearea unui suport online pentru a oferi utilizatorilor o platformă în care pot scrie povestea lor şi, ulterior etapei de înscriere, locul în care se pot vota şi promova pe reţelele de socializare. Challenge-ul a fost ca aplicaţia construită să ofere o experienţă placută de navigare pentru toate vârstele şi să fie accesibil inclusiv pe device-uri mobile.

Am acceptat cu mare bucurie să fac parte din campania lansată de Oriflame, care are în prim plan relaţia dintre mama şi fiică, pentru că se potriveşte perfect cu noi. Avem o relaţie incredibil de frumoasă – Pentru a da curaj tuturor participantelor, gheaţa a fost spartă chiar de către povestea legăturii dintre Andreea Raicu şi mama ei, alături de filmul unui photo session emoţionant la care cele două au participat pentru prima dată împreună.

Alexandra Enea, Digital Media Planner: Media planul pentru campania de online a fost făcut luând în calcul mixul de canale unde regăsim cel mai des targetul Oriflame şi targetul definit pentru această campanie (conform analizelor făcute din SESAME): site-uri care au avut cea mai bună pondere între afinitate şi penetrare cu targetul definit şi care au notorietate în categoria de Lifestyle Feminin, totodată Facebook ads, Google Display Network şi true view pe Youtube. Formatele alese au fost branding-uri şi sticky ribbon, bannere ce oferă vizibilitate crescută, implicit reach pentru campanie.

Efortul depus a dat roade peste aşteptări, numărul poveştilor aprobate depăşind dublul estimărilor de la începutul proiectului, semn ca atât mixul de motivare prin premiile oferite şi prezentarea conceptului au fost foarte atractive, cât şi faptul că provocarea în sine, lansată de Oriflame, a însemnat pentru mame şi fiice un prilej de a-şi întări acea legatură specială prin declaraţii sincere şi emoţionante.

 

Echipa implicată în acest proiect:

Din partea Oriflame:

Ştefania Marian – Marketing Director, Cosmetics Oriflame România

Luiza Ediţoiu – Online Communication Manager, Cosmetics Oriflame România

Din partea agenţiei Conversion:

Carmen Miron – Client Service Director

Alexandra Enea – Digital Media Planner

Eugen Potlog – Web Development Manager

Cornel Ghinea – Sr. Developer

Mihai Căluşeriu – Creative Director

 

Dacă şi tu doreşti să colaborăm pentru a crea împreună un proiect de succes, contactează-ne!

One thought on “Oriflame şi Conversion prezintă proiectul Mamă şi fiică – o legătură unică

  1. Pingback: Conversion dezvoltă pentru Oriflame a doua ediție a campaniei “Mamă și fiică – o legătură unică” | Conversion Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *