Mai e loc pentru cultură în spațiul digital? Prezentarea din #digitalforum16

“How and why eMAG launched the online show Cartea de la ora 5” – este titlul prezentării propusă de Conversion și susținută în conferința din cadrul Digital Marketing Forum, ediția 2016.

O listă de takeaways pentru oricine se simte inspirat să pornească un proiect de conținut video:

  • Mutarea în online a unei emisiuni din TV reprezintă viitorul, din foarte multe puncte de vedere: accesibilitatea orei, un format ce poate fi adaptat în funcție de răspuns, interacțiunea cu audiența, spațiul unic al brandului construit.
  • Reacția publicului a salutat faptul că proiectul este susținut de un brand românesc.
  • Identitatea proiectului a presupus o tranziție naturală către noul proiect, astfel numele “Cartea de la ora 5” deja este pe drumul de a deveni top of mind pentru segmentul emisiunii.

 

The following two tabs change content below.

Mishu

Creative Director at Conversion Marketing
Mihai Caluseriu este Creative Director in echipa de creatie a companiei Conversion si a vazut primele brief-uri de agentie in 2004, pentru Connex si Coca-Cola. In viata de dupa birou trage fotografii supra-realiste, ridica praful de pe lampile de 50w pe riffuri alternative si se da cu un Ducati Monster custom, cum altfel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *