De la online la campanii integrate: Conversion intră pe piața serviciilor de media tradițională

Începând cu luna martie, Conversion, cea mai mare agenție de digital marketing din România, adaugă ofertei de servicii de comunicare online și componenta de publicitate offline (TV, radio, presă, proiecte speciale OOH). Primii clienţi pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrată sunt eMAG, Flanco, Berăria H, OLX.ro și Autovit.ro.

Pe lângă serviciile integrate de digital, acum vom putea oferi clienților noștri soluţii complete de comunicare în mediile tradiționale, păstrându-ne focusul pe zona tranzacţională și orientarea spre performanță. În trei ani de activitate Conversion am format o echipă solidă, ne-am extins portofoliului de servicii și suntem prezenți și în mediul internațional. Toate acestea sunt elemente cheie ce ne susțin obiectivul de a deveni cea mai importantă agenție de performance marketing din Europa Centrală și de Est.” a declarat Marius Pahomi – Founder & CEO Conversion.

Echipa de media offline va fi coordonată de Lucia Grădișteanu, care vine la Conversion cu o experiență de peste 15 ani în piața de media & advertising.

Am regăsit la Conversion viziunea, echipa și resursele alături de care putem pune bazele celei mai solide divizii de media offline. Venim astfel în completarea succesului adus clienților noștri de serviciile digitale, cu o ofertă integrată și competitivă de comunicare în mediile tradiționale”, a adăugat Lucia Grădișteanu – Media Director, Conversion.

(Comunicat de presă | București, 5 martie 2015)

One thought on “De la online la campanii integrate: Conversion intră pe piața serviciilor de media tradițională

  1. Pingback: Conversion lansează astăzi serviciul de Petvertising | Conversion Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *