Conversion prezintă The ONE, prima campanie de beauty pe Smart TV din România

Ne bucurăm să continuăm seria prezentărilor proiectelor agenţiei cu un proiect special pe care echipa Conversion l-a implementat în luna aprilie pentru Oriflame România. Este vorba despre o campanie Smart TV, o premieră pentru un advertiser de pe zona de Beauty, pe care ne-am bucurat să o inaugurăm şi ale cărei rezultate au fost unele îmbucurătoare.

De ce Smart TV?

Pentru că era tool-ul potrivit la momentul potrivit. Mixul de canale de comunicare poate face ca mesajul pe care vrei să-l transmiţi ca brand să se transforme dintr-un efort într-o adevarată experienţă inedită. Să luăm ca exemplu primul iPhone, prima tableta, primul film 3D, primul lucru inedit care a pătruns pe piaţă şi te-a convins să-l experimentezi, reuşind să-şi câştige binemeritatul loc de top of mind pentru totdeauna.

Iar acesta este obiectivul perfect pentru o campanie de produs, la fel cum a fost lansarea în România a colecţiei The ONE din portofoliul Oriflame. Ca rezultat al câştigării pitch-ului Oriflame pentru comunicarea acestei lansări, strategia noastră de comunicare a implicat declinarea conceptului pe un mix de canale interactive ce depăşesc deja tradiţionalul online. Dincolo de campaniile tipice de display, publicul poate experimenta mesajul şi pe ecranul smartphone-ului sau al televizorului. 

Care a fost punctul nostru de plecare?

The ONE este mult mai mult decât un brand de make-up senzațional. Este o invitație exclusivistă în universul modei şi o linie completă care se adaptează perfect aspirațiilor spre modă și frumusețe. Este cea mai importantă lansare din istoria Oriflame, reunind sub umbrela unui brand modern produse superioare și indispensabile frumuseții.

Publicul Oriflame este reprezentat de femei moderne şi cu o puternică încredere în farmecul lor personal, mereu în căutarea unor produse de make-up de încredere şi care să fie, în acelaşi timp, în trend.

Mesajul pe care am dorit să-l transmitem este acela că frumuseţea este o latură prezentă în fiecare dintre noi. Şi ceea ce poate face pe oricine să arate perfect este în primul rând curajul de a îndrăzni să arate impressive, iar acest curaj este alimentat de bagheta magică a produselor Oriflame.

Astfel nu a fost greu să găsim oportunitatea de a livra acest mesaj pe mediile cele mai indispensabile unei femei moderne: tabletă, smartphone, Smart TV.

Ce înseamnă, de fapt, Smart TV?

În luna noiembrie 2013, Thinkdigital şi Samsung au adus pe piaţa din România un nou serviciu pentru publicitatea online, un proiect pilot pentru includerea de publicitate în Smart HUB, interfaţa interactivă pentru Premium Interactive Ads (PIA). În România, momentan sunt declarate aproximativ 170,000 de Smart TV-uri. Luând în calcul faptul că, în medie, device-ul este folosit simultan de 3 utilizatori, universul total care poate fi atins printr-o campanie de acest tip poate ajunge şi la 510,000 utilizatori.

PIA reprezintă o zonă publicitară situată în ecranul de start (home screen-ul) Samsung Smart TV, unde toţi utilizatorii unui astfel de device intră pentru a accesa conţinutul şi a naviga. Pentru a face o corelare şi mai clara cu partea online, poate fi perceput cu pagina de start a unui site, de unde poţi vedea toate categoriile site-ului şi unde îţi alegi secţiunea în care vrei să ajungi.

În ceea ce priveşte rezultatele obtinute în urma acestei campanii, ele au fost la fel de interactive pe cât ne promitea tool-ul folosit. Pe lângă faptul că a fost depăşit numărul de afişari estimat iniţial, rata de deschidere a  fost peste aşteptări, iar 60% din cei care au ajuns în ad au vizualizat până la capăt video-ului campaniei.

Ce putem face pentru brandul tău?

Abordarea prezentată mai sus este un exemplu de succes prin care am arătat cum integrarea unei tehnologii noi ţine în primul rând de idee, pentru că numai printr-un concept atractiv şi un plan de  strategie media se poate crea o legatură credibilă cu produsul comunicat, legatură care să convertească în rezultate cel puţin excepţionale! 🙂

Contactează-ne pentru a pune împreună la punct un plan pentru brieful tău!

The following two tabs change content below.

Alexandra Enea

Alexandra lucrează în piaţa de online de peste 6 ani, în ultimii 3 ani fiind responsabilă cu partea de media buying şi negociind bugete de peste 1 milion de euro anual. În timpul activităţii ei, a optimizat costurile de media pentru clienţi precum: VISA, Beiersdorf (Nivea), Danone, Claritine. Din 2013 s-a alăturat echipei Conversion unde administrează bugetele de media pentru eMAG, OLX, Flanco si Oriflame Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *