Conversion dezvoltă pentru Oriflame a doua ediție a campaniei “Mamă și fiică – o legătură unică”

Conversion si Oriflame continuă proiectul Mamă și fiică – o legătură unică, lansat cu succes anul trecut.

Spuneam aici că proiectul încearcă să scoată la lumină şi să expună acea legatură specială dintre mame şi fiicele lor. Simbolul comunicării competiției continuă să exprime tăria și sensibilitatea relației dintre protagoniste, în timp ce platforma online care le reunește poveștile oferă un spațiu de dialog al personajelor, pe mai multe niveluri – odată de la o generație la alta, dar și intergenerațional.

Povestea Adelei Popescu despre relația ei cu mama sa dă tonul emoțiilor transpuse de public în imagini și cuvinte pe site-ul campaniei Mamă și fiică – o legătură unică.

1

Proiectul din acest an constă în trecerea de la exprimarea legăturii naturale dintre cele două personaje (mamă și fiică) la valorificarea relației simbiotice pe care acestea au dezvoltat-o în timp, de la campania trecută și până acum. Îndemnul de a-și invita prietenii să aleagă dintre poveștile de pe site induce publicului trezirea unor gânduri și sentimente interioare care generează mai departe alte povești demne de a fi împărtășite comunității. În acest fel, legătura unică dintre mamă și fiică este dusă mai departe, transformându-se aspirațional în legătură între familii.

Mihai Călușeriu – Creative Director: În contextul digitalizării societății, Oriflame vine în întâmpinarea publicului feminin cu o sesiune de înfrumusețare a sufletului. Comunicarea propusă stabilește o punte de discuție între generații, oferindu-le femeilor puterea și contextul de a-și declara recunoștința și sentimentele în condițiile în care în cultura noastră nu există o astfel de tradiție. Sau cel puțin nu este mediatizată. Platforma online joacă rol de legătură, stimulând comunicarea dintre personaje și facilitând generarea unor mesaje inspiraționale pentru public.

Campania a debutat pe 23 februarie, iar data până la care vă mai puteți înscrie poveștile este 30 martie. Până pe 5 aprilie, juriul format din public și reprezentanții Oriflame vor desemna 10 cupluri finaliste care se vor bucura de premiile puse în joc.

Marele premiu al competiției… cu suflet este o excursie de două persoane la Stockholm și 1000 de Euro pentru cumpărături, precum și o apariție pe coperta revistei partenere.

2

Mulțumiri echipelor pentru implicare:

din partea Oriflame: Luiza Edițoiu – Online Marketing Specialist

din partea Conversion: Mihai Călușeriu – Creative Director, Bianca Leafu – Digital Media Planner, Alin Banu – Web & Graphic Designer, Cristian Iosub – Project Manager, Cornel Ghinea – Senior Web Developer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *