Banca Transilvania i-a chemat la apel pe toți vrednicii de festival, pentru a le oferi bilete la Untold -festivalul de poveste. Cei mai iscusiți fani de festival s-au dovedit a fi cei ce au înfruntat cât mai creativ una dintre cele cinci probe de foc, astfel având locul asigurat prin invitații pentru a-i urmări pe artiștii Untold.

Campania este semnată de agenția Conversion și își propune aducerea cât mai aproape a dorințelor și experiențelor publicului consumator de energie și lifestyle, de spiritul tânăr al Băncii Transilvania și deschiderea pentru a oferi românilor un festival de poveste, chiar la ei acasă.

În centrul campaniei s-a aflat landingpage-ul „Proba de foc”, implementat de echipa de dezvoltare  a agenției, unde fiecare participant la concurs își putea face cunoscută interpretarea proprie asupra provocării lansate de oricare dintre cele cinci probele de foc.

Numai un fan adevarat de festival știe cât de minuțios trebuie pregatită participarea la un eveniment atât de mare și de așteptat. Rucsacul cât mai ușor, încălțămintea potrivită și planificarea transportului sunt probele de foc prin care fiecare fan va trece, iar ideea noastră vine în întâmpinarea celor ce pun creativitatea înainte pentru a ajunge parte din poveste și a participa la Untold. Probele s-au dovedit a fi cel puțin intrigante și haioase, astfel tot ce publicul avea de facut pentru a intra în cursa invitațiilor la festival constă în a da frâu liber eroului din fiecare, alături de indemnul „Curaj!” – Mihai Călușeriu, Creative Director.

 

Echipa Banca Transilvania:

Radu Stan – ofiter marketing, Oana Iorgulescu – sef birou marketing online.

Din partea agentiei Conversion au facut lucrurile posibile:

Cristian Iosub – project manager, Dana Ciobanu – programator, Alin Banu – designer, Ana-Maria Gheorghe – copywriter, Mihai Călușeriu – creative director, Raluca-Bianca Leafu – account manager.