Conversion a lansat #DragoBT, cea mai drăgăstoasă campanie online a Băncii Transilvania

Conversion semnează strategia de comunicare digitală a celui mai recent eveniment de cumpărături online în domeniul bancar, dezvoltat de Banca Transilvania, de Dragobete: #DragoBT.

Provocarea campaniei a fost transformarea unui eveniment de shopping cu un puternic caracter rațional (axat în general pe preț, oferte, produse complexe) într-o adevărată sărbătoare. De unde și motivul asocierii campaniei cu Dragobetele, sărbătoarea dragostei la români.

Campania a vizat promovarea produselor bancare (credite, carduri de cumpărături și de călătorii, depozite, Internet Banking, KidCont) oferite de Banca Transilvania la costuri promoționale pentru perioada 23-24 februarie și s-a desfășurat exclusiv în mediul digital, urmărind atragerea publicului cu deschidere spre tehnologie și cumpărături online. Sub sloganul Oferte pereche de #DragoBT, strategia de comunicare a pornit de la insight-ul că oamenii sunt deschişi către nou, chiar și când vine vorba despre produse sau servicii bancare.

Campania a debutat cu un teasing în care Zânul BT a început să-și caute ajutoare cu sprijinul bloggerilor. Cinci dintre cei mai apreciați membri ai blogosferei au lansat un concurs de crowdsourcing prin care fanii au fost îndemnați să găsească nume potrivite ajutoarelor de Zân, în ton cu sărbătoarea de Dragobete. Fiecare blogger a ales un nume câștigător, iar Banca Transilvania le-a acordat premii celor mai inspirați și creativi comentatori, ale căror sugestii au fost selectate de bloggeri.

Un element important din punct de vedere performance a fost structura și conținutul landing page-ului campaniei (clare și la obiect), astfel încât orice persoană care vizita site-ul băncii putea obține informații complexe într-o manieră ușor de înțeles. Un alt aspect inedit și diferențiator față de alte campanii a fost mixul de două produse, aşa încât s-a născut, în ton cu denumirea campaniei, sintagma oferte pereche.

„Strategia de comunicare digitală a vizat lansarea evenimentului de shopping online #DragoBT prin asocierea acestuia cu o sărbătoare autohtonă și fructificând un nou comportament din ce în ce mai vizibil al consumatorilor de servicii bancare: cumpărarea online. Componenta emoțională a mesajului transmis (dragostea) a adus produselor Banca Transilvania o dimensiune umană, făcându-le mai accesibile și ușor de îndrăgit. În plus, campania şi naming-ul DragoBT s-au viralizat, generând interes și poziționând încă o dată Banca Transilvania pe harta brandurilor asociate cu valorile și tradițiile românești” a declarat Mihai Călușeriu – Creative Director, Conversion.

“Prin campania #DragoBT ne-am propus să conectăm românii la adevărata motivație care stă la baza achiziționării de produse financiar-bancare: dragostea lor autentică și dorința de a le oferi apropiaților tot ce este mai bun. Prin personificarea produselor noastre, vrem să aducem un suflu nou  campaniilor din domeniului bancar. Am regăsit la Conversion o echipă profesionistă și creativă, care a înțeles pe deplin specificul produsului nostru venind cu o direcție și cu un concept vizual și narativ pe măsura aşteptărilor noastre”, a declarat Sergiu Mircea – Director Marketing & Segmente și Produse Retail.

Credite

Banca Transilvania

Sergiu Mircea – Director Marketing & Segmente și Produse Retail; Oana Iorgulescu – Șef Birou Marketing Online

Conversion

Mihai Călușeriu – Creative Director, Alexandra Enea – Manager Digital Services RO, Bianca Leafu – Digital Media Planner, Ana-Maria Gheorghe – Copywriter, Alin Banu – Graphic Designer.

(Comunicat de presă | București, 25 februarie 2015)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *